- Ontwikkeling contentstrategie Marqt
- Ontwikkeling merkstrategie Marqt (in teamverband)
- Ontwikkeling nieuwe website Marqt
Campagnes instore en social media
Soepweken; ‘Heel veel soeps’
De oranjerode Delcorf appel trapt ieder jaar weer het appelseizoen af. Teler Djûke begint de friszoete, knapperige koplopers half augustus te plukken, dus de eerste oogst is binnen.
Goed nieuws voor iedereen met heimwee naar la bella italia: we hebben een speciale koeling neergezet met alles wat je pizzahart begeert. Van bodem tot burrata en van champignons tot salami. Oh, en ijskoude witte wijn natuurlijk. Vieni a gustare!
Pulled po-, eh, jackfruit anyone? Bij Uptons weten ze wel raad met deze boomvrucht, die uitstekend dienstdoet als plantaardig alternatief voor vis of vlees. Nu in onze winkels!
Alex van Oh Na Mi Kimchi heeft drie nieuwe soorten kimchi voor ons ontwikkeld: de white, paprika en radijs. De receptuur ervoor ontstaan uit Alex’ jarenlange horecaervaring én de kimchi-kooklessen van zijn moeder. Dit trio is wat minder spicy dan de traditionele kimchi, maar net zo feestelijk op je burger, salade of als side-dish. Authentiek Koreaans, gemaakt in Amsterdam bij Kitchen Republic. Wij zijn fan!
Vanaf nu in onze winkels: tempeh van BUMI, gemaakt van lokaal geteelde bio-lupinebonen. Daan en Florian begonnen in 2016 hun tempehexperimenten en zijn inmiddels echte experts. Bij ons vind je vanaf nu hun Aziatisch-, Indiaas-, of Mexicaans gekruide tempeh. Die hoef je alleen nog maar even te bakken – het marineerwerk is dus al voor je gedaan. Hallo snelle maaltijd!
Vanaf nu kun je ook je eigen salade een restaurantwaardige finishing touch geven. Claire van CRAVE good food ontwikkelde namelijk speciaal voor ons deze dressings. Nooit meer een saaie salade!